lauantai 11. marraskuuta 2017

Lempi sarjat x3

Tällä kertaa esittelen teille mun lempi sarjat. Mukana on yks uus suosikki. Muut on mun vanhoja suosikkeja joita katon vieläki. Katon yleensä netflixistä elokuvia sekä sarjoja. Esittelen teille kolme mun ehdotonta lempi sarjaa. Mitkä on teidän lempi sarjat? Kertokaa ihmeessä tonne alas.
Tässä ne nyt tulee:

Stranger things
Tää on mun ihan uus suosikki. Ihastuin tähän sarjaan jo ensimmäisen jakson jälkeen. Oon kattonu tätä melkeen joka ilta viikon ajan. Tässä sarjassa on todella hyvä juoni. Sen takia mä tykkään tästä. Voin suositella kattomaan. Uskon, että moni saattais tykätä tästä. Voisin vähän kertoo tästä sarjasta, koska tää on aika uus. 
Sarja sijoittuu kuvitteelliseen Hawkinsin kaupunkiin, missä 12-vuotias Will Byers katoaa olemattomiin 1983. Willin ystävät, perhe ja paikalliset poliisit pyrkii etsimään Williä, ja kuvioihin sekaantuu psykokinesiaa omaava tyttö, joka väittää tietävänsä Willin sijainnin. Enempää en viiti kertoo, etten paljasta mitään tärkeetä. 

That 70s show
Tätä sarjaa oon kattonu jo aika kauan, enkä oo päässy vielä loppuun asti. Tykkään tästä sarjasta, koska tässä saa nauraa kunnolla. Aika moni on varmaan kattonu tätä sarjaa joskus. Tää tuli jossain vaiheessa tv:stäki. Mun lempi hahmo on Fez. Se hahmo on samalla tyhmä, että hauska. Se on ihan paras. Katon tätä sarjaa aina, kun mulla on huono päivä. Tää piristää jokaista päivää. 

Uusi päivä
Voi kuulkaa tää on ihan ensimmäinen sarja mitä oon ikinä alkanu kattoo. Tää koko sarja on alkanu jo vuonna 2010. Mä oon nähny valehtelematta kaikki jaksot. Mä siis rakastan Uutta päivää. Harmittaa, että tää loppuu jo ens vuonna. Tätä oli niin ilo kattoo. Mä katon todella vähän suomalaisii sarjoja. Oikeestaan tää on ainoo suomalainen sarja jota katon. Uuteen päivään on nyt tullu lisää hahmoja, mikä on kiva. Ne ei oo tässä kuvassa, koska en löytäny uudempaa kuvaa. Jään ilolla kaipaamaan tätä sarjaa, ku tää loppuu. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall