perjantai 15. joulukuuta 2017

8 kysymyksen Joulu tag

Näin joulun kunniaksi teen pienen jouluaihesin tagin. Tää tagi oli aluks englanniks, joten mun piti suomentaa tää. Toivottavasti suomensin kysymykset oikein. Säkin voit tehdä tän samaisen tagin sun blogiin tai miks ei ihan muuten vaan. Nää kysymykset on myös kiva kysellä joltain toiselta. Tässä tulee nyt mun vastaukset kysymyksiin.

1. Mikä on lempi jouluelokuvasi?
Mulla on kolme suosikkia. En osaa sanoo mikä on niistä paras, joten vastaan että ne kaikki. Eli Saiturin joulu, Joulutarina sekä Loistavat naapurit.

2. Miten vietät yleensä jouluaattosi?
Vietän sen kotona mun vanhempien ja muumon kanssa. Meillä ei oo perinteissä viettää joulua muitten sukulaisten kanssa.

3. Mikä on lempi joulubiisisi?
Näitäkin mulla on niin paljon. Tykkään erityisesti vanhoista joululauluista. Ehdoton lemppari on kuitenkin Last christmas.

4. On joulukuusesi aito vai feikki?
Se on aina aito. Meil ei oo kertaakaan ollu feikkiä. Aito tua myös erillaisen tunnelman.

5. Mikä on sinun kaikkien aikojen lempi jouluruoka/ herkku?
Lempi jouluruoka on varmaanki perunalaatikko ja herneet. Lempi herkku taas on kaikki joulukeksit.

6. Mikä on sinun paras joululahjasi minkä olet ikinä saanut? 
Tää on vaikee, koska joka vuos mä saan todella ihania lahjoja. Paras lahja mitä mä muistan, niin on ollu liput lumikuningatar balettiin.

7. Milloin sait tietää, että joulupukkia ei ole olemassa?
Mitä eikö joulupukki oo olemassa? Mä uskon, että se on oikeesti olemassa tuolla jossain. Mä en kuitenkaan usko, että se asuu suomessa.

8. Mikä tekee lomasta sinulle erityisen?
Rauha ja tunnelma luo loman. Se myös, että kenelläkään ei oo kiire minnekkään. Tietysti myös hyvä ruoka on osa lomaa.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall