sunnuntai 17. joulukuuta 2017

My week-snäppi versio

Varotus tää postaus tulee olemaan pitkä!

Käytän mun snäppiä melkeen päivittäin, joten ajattelin jakaa teille mun snäppi kuvia. Otan yleensä päivän aikana monta kuvaa. Harvoin on päiviä, kun mulla ei oo yhtään kuvaa snäpissä. Esittelen teille mun koko viikon snäppi kuvien avulla. Tallensin mun kaikki kuvat tältä viikolta. Pääsette nyt kurkistamaan miltä mun viikko on näyttäny. Kaikki kuvat on ollu jossain vaiheessa viikkoo mun snäpissä. Jos haluut nähä miltä mun elämä näyttää blogin takana käy ottaa haltuun mun snäppi.

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai

Sunnuntai

Mä en ottanu yhtään kuvaa.

2 kommenttia

  1. Kiva postaus, mun mielestä nää snap ja instastori päivitykset on aina kivoja katsoa muiden normaalia arkea :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall