perjantai 29. joulukuuta 2017

Tän viikon miinukset ja plussat

Tänään ois taas vuorossa viikon hyvät ja huonot asiat. Oon kerran ennenki tehny tälläsen samanlaisen postauksen. Voit lukee sen postauksen täältä. Eli mä kerron mitä hyvää ja huonoa tällä viikolla on tapahtunu. Miinuksia ja plussia tuli vähän, mikä on hyvä että huono asia. Tää viikko on menny vähän paremmin. kymmenen pistettä ja papukaijamerkki siitä. Mennään nyt sitten niiden asioiden pariin.

Alotetaan plussista eli hyvistä asioista:
+ Mua ei oo ahdistanu tällä viikolla melkeen ollenkaan
+ Oon ollu melkeen normaali ihminen
+ Jouluaattona jopa hymyilin

Ja sitten miinukset eli huonot asiat:
- Suutuin oikeen kunnolla eli pinna meni, raivosin ja huusin kovaan äneen
- Oon nukkunu vähän huonosti

Näin tää viikko meni. Toivottavasti teidän viikko on mennyt hyvin. Onneks tällä viikolla hyviä asioita tapahtu enemmän. Aina ei mee niin.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall