sunnuntai 21. tammikuuta 2018

10 asiaa mitä ette tienneet musta

1. Oon asunu koko elämäni Helsingissä, mitäs tähän lisäämään. Helsingissä oon aina asunu ja tuun asumaan. Mä en tuu muuttamaan täältä koskaan pois.

2. En oo muuttanu kertaakaan, tää liittyy myös tohon ensimmäiseen kohtaan. Mä en oo koskaan muuttanu edes Helsingin sisällä. Mä oon aina asunu samassa talossa ja samassa huoneessa. Toivotaan, että joku päivä saadaan tähän muutos.

3. Mä en oo koskaan värjänny mun hiuksia kampaajalla, joo en koskaan. Mä en oo koskaan värjänny mun hiuksia pysyvästi. Pelkästään oon värjänny väliaikasilla väreillä. Ainoo väri millä oon värjänny on ollu pinkki.

4. Mun lempi vuodenaika on syksy, mä oikeestaan tykkään syksyn väreistä. Kaikki ne ihanat lehtien värit ja pieni viileys ilmassa. Syksyllä pukeutuminen on myös ihanaa. Vesisade näyttää myös sillon ihanalta.

5. Mä pelkään perhosia (en tiiä miks.) Mä en pysty ottaa perhosta kädelle tai mennä ees niitten lähelle. Mä meen paniikkiin, jos mä nään perhosen meillä sisällä. Perhoset on ihan kamalia.


6. Mun lempi juhla on uus vuos, mä rakastan uutta vuotta. Hyvä ruoka ja raketit on se juttu. Mä tykkään myös siitä tunnelmasta. Ihanin hetki on se kun vuosi vaihtuu.

7. Mulla on ollu vakava vamma selässä, joka häiritsee vieläkin. Mä sain tän vamman 2015 alkupuolella. Mä jouduin sen takii lopettaa mun harrastuksen. Mun selkä tekee kipua vieläkin. Joudun kärsimään näistä kivuista koko loppu elämäni ja se ei oo kivaa.

8. Mä oon harrastanut tanssia, koko elämäni. Mä alotin tanssimisen neljä vuotiaana. Ensin mä tanssin pari vuotta balettia ja sitten mä vaihdoin showtanssiin. Mä jouduin lopettaa tanssimisen ton selkävamman takia.

9. Mun kengän koko on 36, joo tää on totta. Mun kengän koko on todella pieni. Onneks näin pienelle koolle löytyy kenkiä aikuisten osastolta. Mulla on ainoostaan yhdet kengät mitkä on kokoa 37 ja ne on mulle hitusen isot.

10. Mä oon nähny Queenin livenä, ja ylpeydellä voin sanoo sen. Mä näin ne 2016 kesällä. Nykyinen Queenin laulaja on Adam Lambert. Keikka oli kyllä todella hyvä. Queen on mun ehdoton lemppari bändi. Voisin mennä uudestaan niiden keikalle millon vaan. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall