maanantai 8. tammikuuta 2018

Mun ihonhoitorutiinit


Mun ihon hoito rutiinit on aika helpot ja yksin kertaset. Tässä on kaikki tuotteet joita käytän. Viisi erillaista purnukkaa löytyy. Käytän kaikkia melkeen päivittäin.  Suurin osa on Lumenea, niinkuin näkyy. Mun pitää huoltaa mun ihoa päivittäin jollain tavalla, koska mulla on aika vaikee iho. Näillä tulee hyvä iho. Mä kyllä tykkään näistä tuotteista. Nää on auttanu todella paljon. Hinnatkaan ei oo kamalan kalliit, mikä on kiva.

Mun iho on tällä hetkellä ihan ok kunnossa. Finnejä tietysti löytyy. (Toi isoin näppy on luomi.) Yritän saada niitä koko ajan pois. Mun ihon kunto on vaihdellu vuosien varrella aika paljon. Aknee mulla ei oo koskaan ollu, mutta finnit on silti peittäny mun naaman. Ylä aste aikaan mulla oli aika paljon finnejä ja mustapäitä. Nyt oon saanu ne kuriin aika hyvin. Parempaan päin siis mennään. Mun ihotyyppi on todella kuiva. Se kuivuus ei oo pelkästään naamassa. Se on mun koko kropassa, mikä on todella ärsyttävää. Meikkivoide ei oikeen pysy mun naamassa tän kuivuuden takii.

Kosteuttava puhdistusvoide-kuiva iho
"Hoitava puhdistusvoide poistaa epäpuhtaudet ja meikin hellävaraisesti, kietoen ihon yleelliseen tunteeseen ja jättäen sen tasapainotetuksi, pehmeäksi ja kosteutetuksi. Levitä kuivalle iholle. Hiero kostutetuin sormin ja pyyhi pois kasvopaperilla/vanuilla tai huuhtele runsaalla vedellä."

Mä käytän tätä joka aamu. Tää auttaa finnien poistossa. Tää on valkosta vähän rasvan tapasta ainetta. Kun tätä laittaa iholle se muuttuu oikeestaan läpinäkyväks. Tää aine haisee vähän oudolta, en tiiä miks. Tän jälkeen on aika pehmee iho. Se tuntuu todella mukavalta. Oon saanu tän avulla finnejä pois, mikä on hyvä.

Silottava vartalokuorinta
"Poistaa hellävaraisestikuolleen ihosolukon tehden vartalon ihosta välittömästi sileämmän ja pehmeämmän tuntuisen. Kuorivat ainesosat ovat biohajoavia. Levitä pyörivin liikkein kostealle iholle ja huuhtele."

Mä kuorin tällä mun koko kropan, kun mä oon suihkussa. Eli mä en käytä tätä joka päivä. Tässä kuorinta aineessa on sellasia pieniä rakeita ja tää on pinkin väristä. Tällä saa tosi mukavan ihon. Tätä on hyvä käyttää kun sheivaa jalat. (Sillon ei tuu haavoja.) Tää auttaa mun kuivaan ihoon, koska kuiva iho kuoriutuu pois tän avulla.

Kirkastava pikakasvohoito
"Ainutlaatuinen koostumu, jossa yhdistyvät lakka- ja tyrniöljyt sekä kuorivat ainesosat. Puhdistaa tehokkaastijättäen ihon pehmeäksi ja kauniin hehkuvaksi. Käytä päivittäin tai aina kun haluat nopean ja tehokkaan kavsohoidon. Levitä kuivalle iholle hierovin liikkein. Anna vaikuttaa noin 1 min. Huuhtele lopuksi runsaalla lämpimällä vedellä."

Mä käytän tätä aina suihkun jälkeen. Eli tätäkään ei tuu käytettyy ihan joka päivä. Tän jälkeen iho on tosi liukas, eikä niinkään pehmee. Tää kasvonaamio aine on sellasta mudan näköstä. Voi kuulostaa ällöltä, mutta sitä se ei oo. Levitys vaiheessa tän tuoksu on aika voimakas. Kuivuneena tää ei haise miltään. Tää on mukavan tuntunen kasvoilla, kun tää ei kiristä niinkun muut naamiot.

Rasvat
Näillä kahella rasvaan mun ihoa päivittäin. Tolla isolla purkilla rasvaan mun koko kropan. Se on ostettu Body shopista. Se on todella hyvä rasva kropan rasvaamiseen. Se on aika hajusteeton mikä on hyvä, koska mä en kestä voimakkaita tuoksuja. Tolla sinisellä putilolla taas rasvaan mun naaman. Se on ostettu apteekista, koska se on erikois rasva kuivalle iholle. Se toimii hyvin. Se ei jätä rasvasta jälkee ihoon, niinkuin suurin osa rasvoista tekee. Sen takii mä tykkään käyttää vaan tota rasvaa mun naamassa. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall