tiistai 30. tammikuuta 2018

Päiväkirjamerkintä to 23.3.2017

"Miks mun elämässä tapahtuu vaan huonoja asioita? Ei näin voi tehä ihmiselle. Oon hakenu tuhatta eri harjottelupaikkaa, eikä kukaan ota mua. Osa ei ees oo vastannu mulle. Se on tosi epäammattimaista. Osalla on jo siihen aikaan harjottelia. Kaks paikkaa lupas ottaa mut harjotteluun, mut eipä sit ottanu. Toinen möhläs ja niillä olikin jo harjottelija. Sit se toinen lupas mulle jo haastattelun, mut menin sinne vääränä päivänä. Luulin, et siinä sähköpostissa oli perjantai merkitty, mut ei ollu. Joten en saanu sitä paikkaa. 
Miks me ei vaan voitu sopii uutta aikaa? Se oli mun moka ja mä jopa myönsin sen. Ei tarvii olla niin tiukka. Oltais vaa sovittu uus haastattelu. En mä ees ois halunnu sitä paikkaa, jos siel on kerran noin tiukka myymäläpäällikkö. Joudun jäämään nyt st kouluun koko loppu kevääks. Ärsyttää, ku hain niin moneen paikkaan. Kaikki muut sai paikan mut en mä. Mä oon varmaa ainoo kuka jäi kouluun. Vituttaa tää vaivannäkö mitä mä näin näitten paikkojen ettimiseen. En mä enää jaksa ettii yhtään harjottelupaikkaa. Vituille meni koko juttu."

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall