lauantai 6. tammikuuta 2018

Tavoitteet vuodelle 2018

Uus vuos uudet kujeet. Mitä tavotteita mulla on tälle vuodelle. Sen te saatte tietää nyt. Mulla on aika vähän tavotteita tälle vuodelle. Mulla on myös vähän paremmat odotukset tälle vuodelle. Toivotaan, että tän vuoden tavotteet toteutuis. Tehdään tästä vuodesta parempi. Ei anneta sairauden tänä vuonna häiritä elämää. Katotaan elämää uusilla silmillä. Katotaan nyt mitä tavotteita oon listannu tälle vuodelle.

1. Herkkujen vähentäminen. Mä syön aivan liikaa herkkuja ja se näkyy, joten aijon vähentää niitä. Mun kropassa läski sijottuu pelkästään mahaan ja reisiin, enkä mä tykkää siitä. Pidän myös jonkinlaisen herkkulakon. Toivotaan, että mä pystyn tähän.

2. Kuntoilun lisääminen. Mun selkävamman jälkeen mä oon oikeestaan lopettanu kuntoilun. Sillon tällön mä oon tehny jotain. Se ei kuitenkaan riitä. Mä sain nyt salikortin ja se motivoi mua liikkumaan. Mä alan ainakin käymään salilla.

3. Opiskelun aloittaminen. Mä haluun tänä syksynä päästä opiskelemaan. Toivottavasti se myös toteutuu. Mä haluun saada ees joskus ammatin ittelleni. Mä toivon, että mun pää ja mieli kestää opiskelun alottamisen uudestaan.

4. Sosiaalisuuden lisääminen. Mä halusin enemmän sosiaalista elämää. Mulla on aika vähän kavereita ja olis kiva löytää uusia. Toivottavasti tää asia korjaantuu tänä vuonna.

5. Itsetunnon lisääminen. Mulla ei oo koskaan ollu mikään paras itsetunto. Mä oon ollu aina aika epävarma ittestäni. Mä haluun parantaa mun itsetuntoo tän vuoden aikana. Tää olis tärkee asia. Yritän parhaani ja alotan tän asian korjaamisen jo tänään.

6. Ahdistuksen vähentäminen. Tää olis tärkee tavote. Yritän vuoden aikana saada mun ahdistuksen vähenemään. Teen asioita jotka ahdistaa mua ja yritän voittaa mun ahdistuksen niiden avulla. Tää asia pelottaa mua jo nyt, koska mulla on tietyt asiat jotka ahdistaa mua.

7. Kasvata pitkät hiukset. Tää on vähän random tavote. Haluun takas mun pitkät hiukset mitkä mulla oli joskus. Mun hiukset kasvaa ihan kivan nopeesti, joten katotaan kuinka pitkät mun hiukset on kesällä.

8. Luovuta vähemmän. Mä luovutan välillä vähän liian helpolla. Vuonna 2018 haluisin oppii olemaan sellanen henkilö joka ei helpolla luovuta. Haluisin pystyy suorittamaan ne ikävimmätkin ja vaikeimmat asiat kunnialla.

Tässä oli mun kaikki 8 tavotetta. Niitä oli tosiaan aika vähän. Haluun, että ainakin yks näistä toteutuis. Toivotaan vaan parasta. Näiden avulla saadaan vuodesta hyvä ja elämisen arvonen. Tavotteita on hyvä olla, jotta jaksaa eteenpäin.  

2 kommenttia

  1. Sulla on kivoja tavotteita tälle vuodelle, toivottavasti ne kaikki toteutuu! ♥ Omaltakin listalta löytyy mm. herkkujen vähentäminen tai edes kuntoilun lisääminen, koska nyt on tullu liikuttua niin vähän ja mussutettua herkkuja ihan liikaa. :D Ihanaa alkanutta viikkoa sulle!! ♥

    https://heliannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall