lauantai 10. helmikuuta 2018

Lempi blogit/youtube kanavat

Esittelen teille mun lempi blogit sekä youtube kanavat. Niitä mulla ei kuitenkaan kamalasti oo. Osa näistä saattaa olla entuudestaan tuttuja ja osa taas ei. Suosittelen kattoo nää blogit ja youtube kanavat. Ehkä tekin saatte uutta luettavaa tai katottavaa. 



 Alotetaan blogeista: 
1. Harmaa maailma
Tää on todella hyvä blogi. Tätä kirjottaa mun ikänen tyttö jolla on mielenterveysongelmia. Mä en luettele mitä kaikkee sillä on, koska sen voi käydä lukemassa sieltä blogista. Tässä blogissa kerrotaan aika todenmukasesti mielenterveysongelmista. Näistä teksteistä saa aika hyvän käsityksen, että minkälaista on elää mielenterveysongelmien kanssa. Tää tyttö kirjottaa omista tuntemuksistaan ja päivistään tonne blogiin. Tässä blogissa ei oo kuvia oikeestaan ollenkaan. Jos se ei haittaa niin eikun lukemaan!

2. Too shy to scream
Tääkin blogi kertoo mielenterveysongelmista. Tätä blogia kirjottaa 25-vuotias tyttö, jolla on syömishäiriö. Tästä blogista löytyy niin iloisia, että surullisia postauksia. Tää blogi on selviytymistarina syömishäiriöstä. Tarina on vielä kesken, mutta toivottavasti se saadaan joskus loppuun. Kaikki postaukset ei kuitenkaan kerro mielenterveyshäiriöistä. Kuvia löytyy tästä blogista. Postaukset kertoo yleensä kirjoitajan päivästä tai fiiliksistä. Suosittelen tätä blogia. Käykää lukemassa!

Mä luen aika vähän blogeja, joten mun lempparit oli siinä. Luen mä muitakin blogeja, mutta noi oli mun ehdottomat lempparit. Vaikka mä ite myös kirjotan, niin mä en lue aktiivisesti muitten blogeja. Mä en vaan saa koskaan aikaseks lukee niitä. Pitäis ottaa itteeni niskasta kiina ja alkaa lukemaan muitten blogja enemmän.


Mennään sitten youtube kanavien pariin:
1. LilyLikecom
Hän on mun tän hetkinen lemppari tubettaja. Tää tubettaja on 23-vuotias tyttö, joka opiskelee yliopistossa. Tää Lily on alunperin Alankomaista kotosin, mutta asuu nyt Amerikassa. Kaikki videot on englanniks, mikä on hyvä. Nää videot on editoitu todella hyvin. Videot sisältää mm. muoti juttuja, opiskelu juttuja sekä sisustus juttuja. Tää on tosi inspiroiva tubettaja. Tää Lily opiskee yliopistossa lakia, mikä näkyy näissä videoissa. Suosittelen tsekkaamaan tän kanavan. 

2. The Hillywood Show 
Tätä kanavaa ylläpitää kaks siskosta. Ne tekee sinne erillaisia parodioita elokuvista ja sarjoista. Nää parodiat on tehty todella hyvin. kaikki meikkaus ja puvustus näyttää todella aidoilta. Ne tekee aina uusimmista leffoista tai sarjoista ne parodiat. Tällä kanavalla on yli miljoona seuraajaa. Mä oon seurannu tätä kanavaa jo monta vuotta. Sen aikana niitten laaatu on vaan parantunu. Osan  musiikeistakin ne jopa tekee ite. Tää on todella hyvä kanava. Nää on todella ihailtavia tyyppejä.

3. Inanna Sarkis
Tää on Amerikkalainen tyttö joka tekee omia lyhyt elokuvia (tai emmä tiiä voiks näitä lyhyt elokuviks kutsuu.) Tosi hienosti tehty kaikki videot. Näissä kaikissa videoissa on jonkinlainen juoni. Ennen tää Inanna teki vineen videoita, mutta siitä on aikaa. Tällä kanavalla on yli kaksmiljoonaa tilaajaa. Suosittelen kattomaan tän kanavan, jos tykkää vähän erillaisesta sisällöstä. 

Mä tykkään seurata vähän erillasia kanavia. Perus youtube kanavat ei oo mun mieleen. Kyl mä myös seuraan joitain suomalaisia tubettajia. Nää kolme oli kuitenkin mun ihan ehdottomat lempparit. Ulkomaalaisia oli kaikki, niinkuin huomasitte. Suosittelen katsomaan kaikki kanavat. 

Mitkä on teidän lempi blogit/tubettajat? Kertokaa ihmeessä tonne alas. 

4 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus :D Näiton aina kiva lukee ja nähdä minkälaisista blogeista muut oikein tykkää. Hämmästyin ku ny tajusin ettei mulla ole sellasta blogia jonka uusia postauksia ootan innolla. Välillä käy näin, mutta kai sitä kohta sieltä tulee sitten joko uusi tai vanha blogi josta jälleen innostun :D
    Tubettajien suhteen oon yrittäny kattoo sellasia jotka piristää mua, kun on ollu pieni masennuskausi meneillään. Liza Koshy on yksi lempparini siis tällä hetkellä sekä nautin hyvin paljon Brad Mondon videoista

    VastaaPoista
  2. Apua tää onkin vaikeeta! Miten mainita muutama suosikki kun seuraan niin monia blogeja ja tubekanavia :D Kokeillaan! Blogien puolelta tykkään erityisesti Johanna Turpeisen ja Roosa Monosen blogeista koska niistä välittyy niin ihana tunnelma. Tubessa tykkään katsoa arkivlogeja Espanjasta ja siksi Janni Deler ja Ananasraaste kuuluvat siellä suosikkeihini. =)

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall