maanantai 26. helmikuuta 2018

Parasta juuri nyt


1. Nukkuminen, koska saa nukkuu niin pitkään kun haluaa. Mä saan vihdoin mun kaikki univelat pois. Mä voin valvoo myöhään sekä nukkuu myöhään. Se on todella kiva. Nukkuminen on muutenki mun juttu. Päivät alkaa paremmin, kun saa nukkuu tarpeeks pitkään. Mä yritän silti herätä aina ihmisten aikaan.

2. Aika ja sitä on paljon. Mulla on nyt aikaa tehdä asioita. Mä voin mm. ottaa blogi kuvia vielä kun on valosaa, tehä blogipostauksia tai vaikka treenata. Mulla on koko päivä aikaa, mikä on tietysti hyvä juttu. Aikaa ei voi koskaan olla liikaa.

3. Ei tarvii mennä kouluun ja se on kiva. Nyt mä voin parantuu rauhassa. Mulla on aikaa ittelleni. Voin keskittyy pelkästään itteeni ja mun hyvinvointiin. Mulla on aikaa tutustuu uusiin aloihin. Tällä tavalla saan asiat kuntoon, eikä koulu kuormita mun aivoja. Meen sitte ens syksynä kouluun vahvempana ja parantuneena.

4. Talvi on ihanaa aikaa. Sillon saa pukee villasukat tai ison lämpimän villapaidan päälle. Sillon voi tehdä myös kaikkee kivaa esim. lasketella, ottaa ihania luontokuvia tai luistella. Mä tykkään myös pukee pipon päähän. Tää talvi on ollut myös todella mukava. Ei oo ollu liian kylmä.

5. Banaaniletut on aina hyviä. Niissä ei oo yhtään sokeria tai voita, joten niitä voi syödä millon vaan. Mä teen niitä herkkujen sijaan. Ne on myös nopee valmistaa. Pitää vaan sekottaa ainekset keskenään ja paistaa. Suosittelen kokeilemaan, jos on herkkulakossa tai muuten vaan. 

4 kommenttia

  1. Joo banaaniletut on rakkautta! Etenkin johonkin aamupalabrunssille ihan täydellinen lisä :D Muutenkin samaistun noihin sun listaamiin juttuihin.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  2. Banaaniletut ot <3 mulla vaan ei meinaa ikinä onnistua..

    http://www.lily.fi/blogit/janita-johanna

    VastaaPoista
  3. Täältäkin löytyy yksi, joka rakastaa banaanilettuja! Ne maistuu just tarpeeksi makealta banaanin ansiosta, mutta ovat silti terveellinen välipalavaihtoehto. Ihan täydellinen kombo siis :)

    https://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall