torstai 9. marraskuuta 2017

Päiväkirjamerkintä pe 3.2.2017

"Miks mun elämässä tapahtuu vaan huonoja asioita. Mä en oo koskaan kävellu suoraa polkua. Mun polku on aina mutkitellu. Se ei tunnu mukavalta mennä mutkan kautta. Mulla ei oo koskaan ollu vaihtoehtoo mennä suoraan. Oon saanu jo pysyviä haavoja matkalta. Ne jää muistuttamaan mua koko loppu elämäks.
Toivon, että tää polkku muuttuu vielä suoraks. Mun elämä on menny taas alaspäin. Hetken se kerkes olla taas hyvässä jamassa. Sitä iloa ei kestäny kauaa. Mä haluun sen ilon takas. Oon yrittäny tehä sen asian eteen jotain, mut turhaan. Oon tuhoon tuomittu. Joudun varmaan helvettiinki. Todella mukavaa. Toivottavasti onni kääntyy vielä. En haluu elää tällästä elämää. Yritän muuttaa suuntaa."  

2 kommenttia

  1. Mut niistä mutkista oppii enemmän ku siitä, että menisit vaan suoraan. Jos sul ei ois ollu mutkia, niin olisit aivan eri ihminen. Et tietäis mistään mitään. Todnnäköisesti saisit isona jonkun paljon syvemmän pudotuksen vielä. Koska et olisi vielä kokenut elämää. Oo ylpee itestäs. Sä oot vahva koska selviät.

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall