tiistai 26. joulukuuta 2017

MitĂ€ sain joululahjaksiđŸŽđŸŽ…đŸ»

Jouluaatto tuli ja meni. Toivottavasti teillÀ oli kiva joulu. Mun joulu meni todella hyvin. Oli perinteisen hyvÀ jouluaatto. Vietin sen mun perheen kanssa niinkuin aina. Nyt on tullut aika esitellÀ teille mun joululahjat. Esittelen teille kaikki mun lahjat mitÀ sain. TÀn jÀlkeen voidaan unohtaa kaikki joulunen ja siirtyÀ uuden vuoden viettoon. SiihenkÀÀn ei oo enÀÀn montaa pÀivÀÀ. SitÀ odotellessa mennÀÀn vielÀ kerran takaisin jouluun ja aattoon. Sain ihan kivasti lahjoja mikÀ on todella kiva. En odottanu saavani nÀin paljoo. En tienny, ettÀ olin niin kiltti.
Mutta KÀydÀÀn nyt lahjojen kimppuun.

PitkĂ€t villasukat 
NÀÀ on todella mukavat jalassa. Sain nÀÀ mun mummolta. NÀitÀ on kiva pitÀÀ ulkona, ettÀ sisÀllÀ. NÀÀ on hitusen isot mulle, mutta ainakin on kasvu varaa.

Kaulahuivi 
Sain tÀnkin mun mummolta. TÀÀ huivi on todella iso ja lÀmmin. Tulee varmasti kÀyttöön mulla kunnon pakkasilla. VielÀ tÀÀ on vÀhÀn liian lÀmmin.

Kolme pyyhettĂ€ 
Sain kaks isoo pyyhettÀ ja yhen kÀsipyyhkeen. NÀÀ tulee kÀyttöön sitte, kun muutan omaan kotiin. NÀÀ sain mun kummilta. TÀÀ oli hyvÀ ja hyödyllinen lahja.

T-paita
Sain tĂ€n mun Ă€itiltĂ€. T-paitoja ei voi koskaan olla liikaa. TÀÀ on oikein hyvĂ€ kuntosalille, koska tÀÀ on niin ohut. Tossa t-paidassa lukee jotain ranskaks. En tietenkÀÀn ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ mitĂ€. 

Kuntosali kortti 
TÀÀkin oli Ă€itiltĂ€. Sain kymmenen kerran kortin salille. Ajattelin tĂ€llĂ€ kortilla kĂ€ydĂ€ ohjatuissa jumpissa. Alotan ainakin zumban. En vielĂ€ tiiĂ€ mitĂ€ muuta alotan.

Sukkia
Sain neljĂ€ paria sukkia. TÀÀ oli oikein hyvĂ€ lahja, koska mun sukat on aina hukassa. Mulla on melkeen aina eripari sukat. TÀÀkin lahja oli Ă€itiltĂ€. Noissa kaikissa sukissa on sydĂ€mmiĂ€. 

Rahaa
Sain mun isoisĂ€ltĂ€ rahaa. En kerro summaa, mutta sain aika paljon. Rahaa aina tarvitaan. NÀÀkin rahat tulee tarpeeseen. Aijon nĂ€illĂ€ ostaa ainakin weekend-liput. 

Sain myös alusvaatteita ÀitiltÀ, mutta en viittiny kuvata niitÀ. Suklaata tuli myös monta rasiaa. Osa oli koko perheelle ja osa mulle. NiitÀ oon jo syöny jonkun verran.
 MitĂ€ te saitte joululahjaks? Kertokaa ihmeessĂ€ tonne alas.

9 kommenttia

  1. Mukavia lahjoja! Noita finlaysonin tuotteita on aina kiva saada lahjaksi :)

    https://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ohhh, ihanat pitkÀt villasukat, noita ei koskaan voi olla liikaa! :)

    http://blognataliaee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Saitpas paljon kivoja lahjoja! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihania lahjoja sait! Toi kaulahuivi on aivan ihanan nÀkönen. MÀkin sain joululahjaks salikortin, mut se on vaa viiden kerran :D
    Sul on muute tosi ihana blogi, ihastuin sun banneriin <3 JĂ€in lukijaks :3

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall