sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Päiväkirjamerkintä su 19.2.2017

"Miks mä mietin koko ajan rakkautta ja sen löytämistä? Ehkä siks, etten oo koskaan kokenu oikeeta rakkautta. Oon niin toivoton. Kyllä se oikee tulee, ku ei ettimällä eti. Ois kiva tuntee ittensä rakastetuks edes joskus. Toivottavasti saan tuntee sen joskus. Sen takii mun on vähän vaikee luottaa jätkiin, koska en osaa tunnistaa oikeeta rakkautta. Kaikkee sitä kyl voi sanoo. Toivottavasti se oikee tulee vielä eteen, johon voin oikeesti luottaa. En haluu elää onnetonta elämää. Jokainen ihminen tarvii ees jonkunlaista rakkautta. Mä en haluu olla koko elämää yksin. Mua ei oo luotu siihen.
En nyt heti oo perustamassa perhettä. Mulle riittää, että mun vierellä on joku johon voin luottaa oikeesti. Mä en haluu sellasta jätkää joka haluu multa vaan seksii. Kai niitä hyviäki jätkii on jossain päin maailmaa. Netissä on ainaki vaikee tutustuu jätkiin. Ne haluu vaa herukuvii. Siis luuleeks ne kaikkii tyttöi huoriks. Ne jätkät tekee ittestään urpoi. Ei kukaan sellaseen ihastu/ rakastu. Miks mä aina ihastun pelkkiin julkkiksiin. Esim. tän hetkiset parhaimman näköset julkkikset on: Adam Lambert, Anton Ewald, Flaming Geos, Thomas Heyes ja Ron Harry potterista. En tiiä sen oikeeta nimee. Ihan sika komeita kaikki. En tuu kyllä tollasta löytää koskaan. Mä en oo ansainnu ketään noin komeeta ja täydellistä. Toivottavasti oon ees ansainnu kunnon rakkauden." 

4 kommenttia

  1. Voi kyllä se rakkaus myös sun kohdalle tupsahtaa silloin kun sitä vähiten odotat! Ja hei maailmassa on niin paljon poikia, että oon varma et sullekin on tarkoitettu joku niistä :) Se on fakta ettei kukaan suurella todennäköisyydellä seurustele julkkiksen kanssa, mutta kun välittää vähemmän siitä ulkonäöstä ja enemmän luonteesta, hyviä jätkiä löytyy varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii kyllä mä uskon, että vielä joku päivä mä löydän jonkun. Ja totta, että sillon kun vähiten odottaa niin sillon yleensä jotain tapahtuu :)

      Poista
  2. Kyllä se rakkaus tosiaan tulee, kun ei etsimällä etsi - aivan kuten sanoitkin <3

    http://erelkee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall