torstai 11. tammikuuta 2018

Päiväkirjamerkinta la 4.3.2017

"Mun pää on ihan sekasin. Sielä ei oo yhtään ajatusta, ei yhtään. Kuuluu pelkkää suhinaa päässä. Missä mun ajatukset on? Mulla on jotenki yksinäinen oli ilman niitä. Mulla oli vielä illalla ajatukset päässä, mutta sitte ne hävis yht äkkii ku seinään. Mun pää on vaan niin sekasin. Mulla on hirveen tyhjä olo. Mun pää käy ilmeisesti ylikierroksilla. Se on kuumentunu liikaa. Kohta se räjähtää. Mä lyyhistyn maahan kuolleena. Kaikki tää kireys ja tunnelma on saanu mun ajatukset katoamaan. Äiti ja iskä molemmat pilas tunnelman tänä iltana. Äiti ehti pilata sen jo aikasemmin päivällä. Mä en tehny mitään. Mä yritin olla ihan normaalisti, mut en ilmeisesti onnistunu. Tunnelma kiristy silti. Miten mun pitää olla ettei tunnelmalle käy mitenkään.
 En pysty olee enää normaalisti. Mä haluun vaan karata jonnekki. Nukkuessa mä voin karata mun uniin. Saan hetken tauon elämästä. Voin hengittää rauhallisesti. Unimaailm on mun pako-/piilopaikka. Aina sillonkaan ei onnistu. Joskus se paha löytää mut sieltäki. Unimaailma rikkoutuu ja paha kaappaa mut. Sillon ahdistaa ja en tunne olevani turvassa. Herätessä uus paska tulee niskaan. Samat ongelmat sekä uudet ongelmat. Haluun vaan ajatukset takas, ne hyvät ajatukset. Tuntuis hyvält edes yks myönteinen ajatus päässä. Ei mun päästä kuulu yhtään mitään. Paskaa tää koko tyhjyys. Klo: 00:40 se on aika päästää mut pois tästä kärsimyksestä. Kohta mulla on parempi olla. Suljen silmät ja vaivun uneen."

2 kommenttia

  1. Vau, aika rehellisen synkkää tekstiä... Auttaisko sua sun ongelmien kanssa jos puhuisit niistä jollekin? Asiat kääntyy kyllä parhain päin ja uskon että sun elämässä on myös niitä iloisiakin asioita vaikka ei ehkä tällä hetkellä siltä tunnu! :)

    allthelittlesnowflakes.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä hankkinu jo ittelleni apua. Toi teksti on muutenkin kirjotettu melkeen vuos sitte, että asiat on muttunut tosta.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall