maanantai 15. tammikuuta 2018

Tuhoa tämä kirja aloitus

Huom jos haluut lukee/tuhota tän kirjan itse älä lue tätä postausta!

Oon pitkään jo hamunnut tätä kirjaa, mutta en saanu aikaseks ostaa sitä. Nyt se on kuitenkin vihdoin mulla. Unohdin joululahjojen esittely postauksessa esitellä tän kirjan. En vaan löytäny sitä mistään. (Oon hyvä hävittää tavaroita.) Sain tän siis joululahjaks. Nyt se on kuitenkin löytynyt. Ajattelin esitellä teille tän kirjan sivu sivulta. Teen tästä postaussarjan tänne blogiin. Voisin ensin kertoo vähän tän kirjan ideasta. Eli nimensä mukaan tää kirja pitää tuhota. Okei tää voi kuulostaa vähän oudolta, mutta sitä se ei oo. Tässä kirjassa on erillaisia tehtäviä minkä avulla tää pitää tuhota. Katotaan miltä tää kirja näyttää sitten kun kaikki tehtävät on tehty. Mä en oo yhtään kattonu näitä tehtäviä etukäteen, koska mä en haluu kurkkii. Mä haluun, et kaikki tehtävät on yllätyksiä. Pari tehtävää oon jo kerennyt tekemään ja tuun näyttämään ne teille. Näin alkuun tää kirja vaikutti jo todella kivalta. Tää vaikutti myös aika terapeuttiselta. En malta odottaa mitä kaikkia kivoja tähtäviä vielä tulee eteen. Mennään nyt katsomaan miltä tää kirja näyttää.


 
Mulla ei ollu valkosta väriä, joten en voinu kirjottaa tota yhtä kohtaa. Muuten kirjotin kaikki muut kohat. Alla pyydettiin vielä kirjottamaan puhelinnumero ja kotiosote, mutta niitä mä en tänne haluu laittaa.

Vaikka tossa sanotaan, että järjestyksellä ei oo väliä, niin mä haluun tehä tän järjestyksessä. Jotenki se tuntuis oudolta, jos mä tekisin tehtäviä sieltä sun täältä. Näin ei myöskään tuu kurkittuu tehtäviä etukäteen.


Yhen tehtävän mä tein jo. Eli mä laitoin koko kirjaan sivunumerot. Sivuja tässä koko kirjassa on 215. Eli tehtäviä riittää. Mä tein noi sivunumerot eri väreillä, jotta siitä tulis hauskemman näkönen.

4 kommenttia

  1. Kiva postaus! Mun on pitänyt kans hommata tuollainen kirja, mutta en oo jostain syystä vaan saanut aikaiseksi, vaikka tuo kirjan idea kiinnostaakin. Sulla on muutes tosi kivan oloinen blogi :)

    Written by Neea

    VastaaPoista
  2. Oon kanssa pohtinut samaisen kirjan hankkimista! Se vaikuttaa todella hauskalta projektilta :D

    sannixo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hankkia toi kirja, koska sitä on todella kiva tehdä :)

      Poista

© Diary of life
Maira Gall