tiistai 16. toukokuuta 2017

17 päivää

Tää vuos on menny tosi nopeesti. Muistan ku alotin vasta valman viime syksynä. Siitäki on jo melkein vuos aikaa. Aika menee hirveen nopeesti. Mulla on ollu mieluinen vuos valmassa. Voin lämpimästi suositella valmaa kaikille. Kohta alkaa taas kesäloma ja valma loppuu. Sitä oon odottanu, mut jään silti kaipaamaan jotai valmasta. Se oli mulle hyvä välipysähdys. Nyt voin jatkaa matkaa hyvillä mielin. Enään 17 päivää ja kevätjuhla on vietetty sekä kesäloma voi alkaa. Toivottavasti sillon voi laittaa mekon päälle ja balleriinat jalkaan.

29 päivää ja mä lähen kielikurssille. Siihenki on enää  nii vähän aikaa. Kerkeen viettää lomaa kotona vähän yli viikon ennen kun lähen. Meen siis EF:än kautta kielikurssille. Kohteena on Malta, koska sielä puhutaan englantia. Haluun vahvistaa mun kielitaitoa sekä tutustuu uusiin ihmisiin. En lähe matkaan kuitenkaan yksin vaan mukaan lähteen mun serkku. Mennään molemmat ensimmäistä kertaa Maltalle sekä kielikurssille. Tää meijän matka kestää 2 viikkoo. Vähän jännittää, koska tää on mun ensimmäinen matka yksin ilman vanhempia. Mä oon kuitenki matkustanu aika paljon, että ei matkustaminen muuten jännitä. Toivottavasti matka menee hyvin ja saan sieltä uusia kavereita.

Vielä 2 viikon loppu puristus koulussa. Odotan malttamattomana kesälomaa. Mulla on kevätjuhla perjantaina 2.6. Sitte pääsee lomalle. 10 elokuuta alkaa amis, joten siihen on vielä aikaa. Voin siis nauttia lomasta rauhassa.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall