lauantai 7. huhtikuuta 2018

???

Mä en enään tiiä mitä mä teen tän blogin suhteen. Mun motivaatio on kadonnut melkeen kokonaan. Siihen on myös vaikuttanu mun mielialat. Pitäiskö mun vaa lopettaa tää, kun en mä tänne mitää kirjota. Niin paljon kysymyksiä mihin mä en osaa vastata. Pieni osa musta ei silti haluis lopettaa. Tää on niin vaikee päätös. Mä oon kirjottanut tätä blogia jo vuoden. Tää on kulkenu pitkän matkan. Mä yritän saada motivaation takas, koska blogin kirjottaminen oli niin kivaa. Nyt tulee myös hieman valosampaa, joten mä alan ottamaan kuvia enemmän. Mä haluun herättää tän blogin uudestaan eloon. Katotaan mitä tälle blogille tapahtuu. Ehkä mä annan tälle uuden mahdollisuuden. Mä en nyt poista tätä, en ainakaan vielä. Vähitellen mä yritän päästä pois talvihorroksesta ja alan kirjottaa enemmän. Toivottavasti mulla on vielä lukijoita, jotka jaksaa lukee mun blogia. Joitain lukijoita on lähteny ja mä kyllä tiedän syyn siihen. Tästä se toivottavasti taas alkaa. Hyvää kevättä kaikille!

Jos teillä on jotain postausideoita, niin laittakaa ihmeessä tonne alas.

5 kommenttia

  1. Suosittelen vaikka pitämään pitneä blogitaukoa ja seurata ideoita muiden blogeista ja vaikka Pinterestistä/ Instagramista. Mä painin pitkään samojen ajatuksien kanssa ja tässä mä edelleen olen blogia pitämässä, uuden motivaation kanssa. Mulla auttoi myös se, et mä päivitin mun blogin ulkoasun täysin uudeksi banneria myöten. Siitä sain jotenkin uutta energiaa. Älä missään nimessä kuitenkaan lopeta kokonaan! Sun blogi on jotenkin erityinen esimerkiksi muihin mun lukulistalla oleviin blogeihin verrattuna ja tykkään sen takia lukea tätä. Kyllä se motivaatio vielä palautuuu ennalleen, kunhan jaksat ja haluat uskoa siihen :)

    allthelittlesnowflakes.blogspot.fi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho kirjoitusvirhe heti alkuun... Pientä*

      Poista
    2. Juu mä oonki pitäny jo pientä taukoa. Pitää vähän kattoo täta blogia uudessa valossa. Kyllä mä uskon, että mä saan motivaatiota jostain :)

      Poista
  2. Ekaa kertaa kommentoin sun blogiin, mutta älä ihmeessä lopeta! Mullakin on motivaatio bloggaamiseen hieman hukassa enkä oo kuukauteen saanut yhtään postausta julki... :'D Se into oikeesti palaa sitten pikkuhiljaa, koska nyt parina viime päivänä mulla on taas tullut se into ihan pikkuaskelin takaisin, ja oonkin käynyt tekemässä ihan pieniä juttuja bloggerin puolella. Oon luonut uuden postauksen, johon oon laittanut vaan otsikon ja/ tai ranskalaisilla viivoilla yhden sanan ajatuksia. Toikin lisää sitä motivaatiota. Mä en edes yritä ajatella sitä, että saisin julkaistua kokonaisen postauksen, koska se alkaa vaan stressaamaan kun tietää, ettei siihen oo mahdollisuuksia. Ton ajatuksen ymmärtäminen on kyllä vienyt multa kauan aikaa, sillä jotenkin tää somemaailma on sellainen, että uutta sisältöä pitäisi puskea ilmoille jatkuvalla syötöllä, vaikka oikeesti se ei vaan oo aina mahdollista, koska elämäntilanteet vaihtelevat niin paljon. Koita olla ottamatta stressiä blogista <3 Toki helpommin sanottu kuin tehty, mutta älä missään nimessä poista tätä, jos tän kirjoittaminen on kivaa ja tuo hyvää fiilistä. Se into kyllä palaa kun on palatakseen :)

    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yritän olla ottamatta tressiä tästä. Sitä mä en haluu, koska blogin kirjottaminen pitää ollaa hauskaa. En oo nyt poistamassa tätä blogia. Yritän saada mun motivaation takasin.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall