maanantai 12. kesäkuuta 2017

Fiilikset ennen kielikurssille lähtöä

Enään tää päivä jäljellä. Teen vielä viimesiä pakkauksia sekä tarkista että kaikki tarvittava on mukana. Odottelen myös että Ira (mun serkku) tulee Helsinkiin, koska huomenna pitää mennä aikasin aamulla lentokentälle. Lento lähtee todella aikasin eli 6:35. Kentällä pitää olla tasan kolme tuntii aikasemmin, koska meitä lähtee matkaan niin moni. Siirtymisiin ja muihin juttuihin menee aikaa. Tuun olee todella väsyny. Koko huominen päivä menee jossain horroksessa. Toivottavasti saan unta aikasin, niin tulis nukuttuu ees jonkun verran. Aamulla sitte vaa syön ja puen vaatteet päälle nopeesti. En aijo ees meikkaa.

Tällä hetkellä ei jännitä yhtään. Mä en osaa jännittää etukäteen. Mun jännitys alkaa yleensä vasta paikan päällä. Alan varmaa jännitää sitte, ku nään kaikki ihmiset ja tajuun et oon oikeesti lähössä. Lentokoneesta ei voi sitte enää palata kotiin. Katotaan minkälainen olo mulla on aamulla. Toivottavasti en tärise jännityksestä. Oon odottanu tätä matkaa ihan sikana. Toivotaan että matka menee hyvin. Odotan matkalta eniten uusien ihmisten tapaamista. Olis kiva saada tältä matkalta kavereita. Meen myös parantamaan mun englannin kielen taitoa. Toivotaan että mulla on sitte kahen viikon päästä täydellinen englanti. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall