lauantai 3. kesäkuuta 2017

Kesäloma

Nyt mulla on vihdoinki kesäloma. Tätä oon oottanu. Valma on nyt virallisesti ohi. Sinne ei tarvii enää palata kesän jälkee. Voin hyvillä mielin jatkaa eteenpäin. Mulla oli kevätjuhla eilen. Mitään suurempaa juhlaa ei ollu, niin ku ylä- ja ala-asteella. Sain todistuksen ja ruusuja sekä laulettiin suvivirsi. Valmasta ei saanu numeroita vaan osaamispisteitä. Sain siis max. 10 pistettä suoritetuista kursseista eli yhteensä sain 60 pistettä. Nyt sitte vietän kesälomaa hyvillä mielin. Sain suoritettua yhen etapin elämässä.

Ulkona ei oikein tunnu kesältä. Siel on kylmä ja tuulee. Aurinko pilkahtelee vähän väliä pilvien välistä. Eilen oli tosi kylmä ja tuuli niin ettei meinannu pysyy pystyssä. Mulla oli eilen mekko ja ohuet sukkahousut päällä. Jäädyin ulos. Tukka tuli myös koko ajan silmille. Eilen ei ollu mikään paras valmistujaispäivä sään puolesta. Tänään oli paljon parempi. Toivottavasti sää vähän paranis. Haluun kuitenki viettää kesäloman vähän lämpimämmässä säässä. Nythän on kuitenki loma. Haluun kesän jälkee näyttää siltä että oon ollu lomalla. Pieni rusketuskaa ei haittais. Toivotaan että sää muuttuis vielä lämpimämpään suuntaan.

Muuten hyvää keälomaa kaikille! Onnea myös lukiosta sekä amiksesta valmistuneille. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall