sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Elämä aakkosittain

A: aurinko, paistaa hyvin harvoin mun huoneeseen.
B: banaani, lempi hedelmä.
C: cactus, oma suosikki kasvi.
D: d-vitamiini, syön päivittäin.
E: elämä, mulla on sentään elämä jota elän.
F: flamingo, hienon näköisiä eläimiä. 
G: geisha, oon joskus halunnut olla.
H: happi, tarviin sitä joka päivä ja yö.
I: ilma, sitä ei pysty näkemään.
J: järjestelmäkamera, omistan.
K: kuolema, tappaa ihmisen hengiltä.
L: liha, en syö, koska oon kasvissyöjä.
M: Muru, mun paras ystävä.
N: nainen, edustan tätä sukupuolta.
O: opettaja, opettaa mua koulussa joka päivä.
P: piruetti, teen niitä jatkuvasti.
Q: Queen, mun lempi bändi.
R: riisipuuro, rakastan sitä yli kaiken.
S: sosiaali- ja terveysala, meen opiskelemaan alaa ens syksynä.
T: taide, tykkään jonkkin verran.
U: uni, tarviin paljoin unta.
V: Veera, mun oma nimi.
W: walt disney, mun lapsuus.
X: xylitol, syön vaikka en sais.
Y: yö, Sillon yleensä nukun.
Z:?
Å: Åland, en oo koskaan käyny.
Ä: äiti, on kyllä mulla.
Ö:?


Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall