lauantai 16. syyskuuta 2017

Lauantai päivän ostoksia

Kävin tänään vähän shoppailemassa. Matkaan tarttu jotakin ostoksia. Kaikki on ostettu Kaaresta. Joka kaupassa oli alennukset, joten tää oli hyvä päivä käydä ostoksilla. Tarpeellista kamaa tuli kylläkin ostettua. 

Nää hupparit on vähän lyhyempää mallia. Yritin kuitenki kattoo, ettei napa näy. Niin lyhyistä mä en oikeen tykkää. Molemmat hupparit H&M.
Hinta: 14.90e/ kpl

Muumikalenteri vuodelle 2018. Mun nykyinen kalenteri loppuu jouluna, joten päätin ostaa uuden. Tää kalenteri on ostettu suomalaisesta kirjakaupasta.
Hinta: 17.00e 

Puuteri mulla meni rikki vähän aikaa sitte. Oon silti käyttäny sitä vaikka se oli ihan säpäleinä. Uudelle oli tarvetta. Puuteri on ostettu sokokselta.
Hinta: 12.50e

4 kommenttia

  1. Aivan ihana toi Muumikalenteri! Melkein tekisi mieli mennä ostamaan, mutta oon tosi huono käyttämään kalentereita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon. Itsekkin tykästyin tohon muumi kuosiin.

      Poista
  2. Ihana toi Muumikalenteri! Mäkin haluan tuollaisen<3 Tosi kivoja myös noi hupparit :)

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Eiku sitte suomalaiseen kirjakauppaan ostamaan kalenteria.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall