lauantai 2. syyskuuta 2017

Lävistykset jotka haluiasin tulevaisuudessa ottaa

Mitä tähän sen enempää kertomaan. Esittelen teille lävistykset jotka haluaisin ottaa tulevaisuudessa. Saa nähä tuunko koskaan ottamaan näitä kaikkia. Toivottavasti ainakin yhden näistä tuun näkemään mun kropassa / naamassa. 

Helix  

Napakoru 

Nännilävistykset 
Näistä en oo ihan varma, koska oon kuullu että nää sattuu todella paljon. Mulla on taas aika alhanen kipukynnys, joten saa nähä.

Nenäkoru 

Tragus
(kaikki kuvat on otettu lävistysliikkeen sivuilta)

2 kommenttia

  1. Mä oon haaveillut traguksesta pitkään! Se on jotenkin niin nätti, etenkin jos siinä on ihan yksinkertainen kirkas timantti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on kyllä nätin näkönen. Itekin tykkään pelkästä timantista.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall