torstai 7. syyskuuta 2017

Lempi matkakuvat vuosien varrelta

Tää kuva on otettu kesällä 2016 Kreikassa. Oltiin aina samalla hotellin rannalla ottamassa aurinkoo. Tästä huomaa, että mä oon aika palanu naamasta ja olkapäistä. Sillon oli tosi kuuma. En varmaa muistanu laitta aurinkorasvaa tarpeeks. Mulla on vielä otsatukka märkä tässä kuvassa. Mulla oli myös tohon aikaan otsatukka, joka ei sopinu mulle yhtää. Ja tientenki duck face piti tunkee tähänkin kuvaan. 

Tää kuva on otettu samaiselta reissulta Kreikasta. Oltiin ensimmäisenä iltana syömässä hyvässä ravintolassa. En nyt muista ravintolan nimeä. Syötiin kaikki sama kala annos. Me syötiin iskän kanssa puokkiin kahen hengen annos ja äiti söi yhen hengen annoksen. Ruoka oli kyllä hyvää. Ainoo kala mikä ei meille oikeen menny oli lohi. Se oli vähän ylikypsää. Muuten kaikki kelpas. 

Nää lukot on Pariisista. Tätä siltaa ei muuten enään oo. Olisin joku päivä halunnu jättää oman lukkoni samaiselle sillalle. Tän sillan kaiteet romahti, kun niissä oli liikaa painoo. Oltiin Pariisissa 2014. Se silta oli tosi hienon näkönen. Kaiteet oli täynnä lukkoja. Näkymätki oli kivat. Tän kuvan päätin ottaa, kun näin yhen naisen ottavan kuvaa tälleen. Noi lukot näkyy kivasti täs. Tässä kuvassa näkee myös kuinka paljon tossa oli lukkoja.

Samalta reissulta otettu kuva. Tykkään tästä kuvasta mustavalkosena. Käytiin myös eiffel tornin huipulla. Näkymät oli kyllä ihanat. Olisin halunnu nähä tän vielä illalla kaikki valot päällä. Ikävä kyllä meijän hotelli oli sen verran kaukana, ettei viititty tulla takas enään. Päivälläkin se näytti tosi hienolta. Vielä joku kerta meen uudestaan Pariisiin kattoo eiffel tornii illalla.

Tää kuva on viime Maltan matkalta. Tykkään erityisesti noista väreistä. Vesi oli niin kirkasta, että näki pohjaan. Sinä päivänä oli todella kuuma. Piti olla koko ajan uimassa. Auringon otto oli taas vähän vaikeempaa, koska koko saari oli muhkuraista kalliota. Tää oli sellanen pieni saari minne piti mennä venellä. Matka kesti joku 2 tuntii. Oli kyllä matkan arvonen saari. Haluisin tonne uudestaan. Ehkä vielä joku päivä. 

Sama Maltan matka. Tää kuva on otettu Valetassa. Hienot näkymät oli. Sieltä näki joka paikkaan. Nähtiin Sliemaan asti, jossa meijän hotelli oli. Se ei näy tässä kuvassa, koska Sliema on oikeella. Matka kesti vaan 5-10 minuuttia. Oltiin muuten tosi korkeella. Oisin voinu jäädä kattoo maisemii tonne koko päiväks.

Ajattelin tehdä vielä joskus mun matkakuvista toisen version. Tällä kertaa oli vähän uudempaa matskua. Ens kerralla voisin näyttää mun lapsuuden ajan matka kuvia. Sieltä löytyy enemän kuvia missä mä oon. En oo vähään aikaan kuvannut itteeni matkoilla. Oon enemmän ottanu maisemakuvia. 

4 kommenttia

  1. Oi, toi Pariisin lukkokuva on ihana! Tee ihmeessä toinen matkakuvapostaus, tosi kivoja kuvia ja tekstejä :)

    Ja kiitti kommentista mun blogissa!

    https://twistedand.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon. Joo ajatus olis tehä toinen osa näistä kuvista vielä joskus.

      Poista
  2. Ihania kuvia! Näistä tulee matkakuume! <3 tee vain toinen postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Toinen postaus on ehdottomasti tulossa.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall