maanantai 2. lokakuuta 2017

Maat joihin haluaisin matkustaa vielä joskus



Australia
Tää on sellanen maa jonne haluisin päästä vielä joku päivä. Valitettavasti lentomatka on aika pitkä. Mä en tiiä jaksaisinko mä olla lentokoneessa niin pitkään. Australiasta mä haluisin ehdottomasti nähdä Sydneyn oopperatalon. Se näyttää kuvissa todella hienolta varsinki illalla. Haluisin myös päästä Australian rannoille ottaa aurinkoo.


Islanti
Mä en tiiä mikä mua kiehtoo Islannissa. Haluisin käydä sielä kesäaikaan vaikka lämpötilat ei kamalasti muutu. Talvella siel olis aivan liian kylmä, joten en tiedä olisko siel miellyttävä olla. Kuumat lähteet olis pakko käydä kokeilemassa. Muuten mua kiinnostaa se luonto. Islannissa on todella kauniit maisemat, ainaki kuvien perusteella.


U.S.A
Ja erityisesti mua kiinnostaa New york. Haluun nähä miltä se oikeesti näyttää. Oon nähny New yorkin ainoastaan kuvissa ja elokuvissa. Kaikki ne valot ja nähtävyydet kiinnostaa. Haluun käydä samoissa paikoissa missä elokuvat on tehty. Toivottavasti pääsisin tänne vielä joku päivä. Mua kiinnostaa Amerikassa myös Ohaio. Haluisin käydä Amish museossa. Oon kattonu vähän liikaa Breaking Amishia.


Brasilia
Siellä mua kiinnostaa erityisesti Rio de janeiro. Todella hienot maisemat. Haluisin nähtävyyksistä nähdä ehdottomasti kristus-patsaan. Kiinnostavinta siinä on se, että se on maailman seitsemäs ihme. Haluun nähdä sen ihan ite livenä. Mua kiinnostaa Brasiliassa myös samba karnevaalit. Olis ihan sika hienoo nähdä aito ja oikee samba karnevaali livenä.

6 kommenttia

  1. Ihana postaus! Kaikki, paitsi Brasilia, on noista itse tullut koettua ja voin vain suositella. <3

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus. Et oo ainut joka on kattonut tota Breaking Amish-sarjaa (tai no, mie oon kattonut tota Return to Amish-sarjaa, eli ekaks mainitun spin-offia) :D

    Kaikki on päästävä kokemaan joku kaunis päivä ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon. Kiva tietää, että en oo ainoo joka kattoo noita ohjelmia :D

      Poista
  3. Islanti ja Aussit ois kyllä ihan mielettömän siisti nähä! Köpiksestä oon haaveillu myös... Ehkäpä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii toivottavasti vielä joskus pääsee kokemaan noi kaikki

      Poista

© Diary of life
Maira Gall