keskiviikko 11. lokakuuta 2017

Top 5 elokuvat


Kaikki Hayao Miyazakin leffat
Rakastan näitä leffoja. Tässä kuvassa ei oo kaikkia. Niitä on vielä jonkun verran lisää. Oon nähny kaikki sen tekemät leffat ainaki viis kertaa. Sen leffoista mun ehdoton lemppari on kikin lähettipalvelu. Se on todella ihana. En tiiä mikä tekee siitä elokuvasta erityisen hyvän. Kaikissa näissä leffoissa on aivan ihana tarina. Ne on omanlaisia jokaisessa elokuvassa.

The great gatsby
Ihastuin tähän leffaan heti kun näin tän. Tykkään tän elokuvan musiikista erityisen paljon. Musiikki tässä elokuvassa on nykyajan ja 20-luvun musiikki yhdistettynä. Se toimii erityisen hyvin. Näyttelijät on myös todella hyviä. Tänkin leffan oon nähny monia kertoja. Suosittelen katsomaan, jos et oo nähny kyseistä elokuvaa.

Kaikki Harry Potterit 
Kukapa ei nyt tykkäis Harry Pottereista. Mä oon nähnyt kaikki tuhanteen kertaan. Mä oon ollu ihan pienestä asti Harry Potter fani. Kaikki nää leffat on hyvii, mut jos pitäis yks sanoo niin valitsisin puoliverisen prinssin. Se vaan on paras. Yhtään kirjaa mä en oo lukenu. Ne on aivan liian pitkii mulle. Mä en vaan jaksa lukee niit. Nää leffat tempasee hyvin mukaansa ja pitää kiinnostuksen elokuvan loppuun asti. 

Starving in suburbia
Pieni pohjustus tähän, jos et oo nähny tätä elokuvaa. Tää siis kertoo tytöstä joka sairastuu sömishäiriöön. Tässä elokuvassa seurataan minkälaista on sairastaa syömishäiriötä. Tää on omalla tavalla aika hyvä elokuva. Samalla myös koskettava. Tää elokuva ei kerro kaikee syömishäiriöstä, mutta jonkun verran. Suosittelen kattomaan, jos haluut tietä syömishäiriöstä enemmän.

Memoirs of a geisha
Tää leffa on todella hyvä. Oon kattonu tänkin leffan monta monta kertaa. Voisin pohjustaa tätä elokuvaa vähän. Tää siis kertoo tytöstä joka viedään pois kotoo aivan uuteen perheeseen. Tää tyttö joutuu palvelee sitä perhettä tosi kauan, kunnes aikuisiällä se pääsee geishakouluun. Siitä tulee sitte geisha. Ei ollu mikään maailman paras selitys. Kannattaa kattoo tää leffa, koska uskon että tästä tykkää moni. Mä vaan niin rakastan tätä leffaa.

Jos haluut lähettää mulle kysymyksiä tai jotain muuta hauskaa lähetä ne osotteeseen:
https://verkku2.sarahah.com/. Vastaan niihin sitte snäpin puolella, joka löytyy nimellä veerakaisla.

13 kommenttia

  1. Kivat leffat!:)

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oon niin samoilla linjoilla sun kanssa näiden leffojen kanssa! Potterit ja Miyazakin elokuvat ovat kyllä parhautta.
    Muutenkin tosi kivan olonen blogi sulla. Sait uuden lukijan :)

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joku muuki tykkää samoista leffoista. Kiitos paljon ja kiva, että liityit lukijaks :)

      Poista
  3. Todella kiva postaus, tästä saa ideoita mitä seuraavaksi katsoa! Täytyy myös sanoa että aivan ihana banneri!

    http://paremmassavalossa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tuo Starving in suburbia kuulostaa kiinnostavalta!

    VastaaPoista
  5. Kivoja leffaideoita! Memoirs of Geishaa mä en ookaan ikinä nähnyt, pitää laittaa listalle :)

    VastaaPoista
  6. The Great Gatsby on kyllä aivan ihana leffa! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall