torstai 5. lokakuuta 2017

Top 4 meikkituotteet

Rimmel  setting spray
 Todella hyvä ja hyödyllinen. Tää pitää meikin hyvin naamassa. Tätä ei tarvii laittaa, kun pari suihkausta. Oon tykänny tästä erittäin paljon. Laitan tätä joka meikkauksen jälkeen. Tää on ostettu aikoinaan sokokselta.

Lumene kulmien muotoiluvaha 
Tää on värissä harmaanruskee. Teen tällä mun kulmat joka päivä. Tykkään tästä, koska tän kaa ei tarvii piirtää kauheesti. Väri asettuu itestään mun kulmiin. Laitan värin erillisellä siveltimellä, koska tän harja on aika huono. Muuten tykkään tästä. 

Naked kulmakarva paletti
Käytän tästä paletista keskimmäistä väriä. Noi kaks muuta on vähän väärän värisiä mulle. Käytän tätä, jos haluun tummemmat kulmat tai jos on jotain korjattavaa kulmissa. Oon tykänny tästä tosi paljon. Tän oon saanu tuliasina Kreikasta viime kesänä. 

 
Glow luomiväri ja poskipuna paletti
Nää värit on aivan ihania tässä paletissa. Oon käyttäny molempia poskipunia aika paljon. Tota toista poskipunaa oon käyttäny myös hailaitterina. Luomivärejä en oo vielä kamalasti käyttäny. Ei oo oikeen ollu mitään tilaisuuksia mihin laittaa niitä. Enkä oikeen osaa laittaa niitä. Tän paletin oon saanu joululahjaks viime jouluna.

6 kommenttia

  1. Oon miettiny just täs et mitä kulmatuotteita voisin käyttää. Tää autto nii voisin kokeilla näitä kyllä :) Ihana tämmönen teema tässä sun blogissa ja muutenkin hyvin suunniteltu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noilla molemilla saa tehtyy hyvät kulmat. Suosittelen kyllä kokeilemaan. Ja kiitos :)

      Poista
  2. Hei toi kulmavaha on ihan parasta! Ihana blogi sulla kanssa. :-) Jään ehdottomasti seurailemaan.

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen postaus! Sun blogilla on muuten aivan ihana banneri :)

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall