lauantai 10. maaliskuuta 2018

Mikä mua vaivaa?

Fiilikset on mitä huonoimmat. Mun mieli on taas laskenu. Se muuttu yhtäkkiä. (Mä en jaksa näitä mun mielen vaihteluita.) Alku viikko alko tasasin mielin. Mä en ollu ilonen enkä masentunu. Mä en oikein tuntenu mitään, mutta silti mulla oli jotenki parempi olo. Nyt se kaikki on taas hävinny. Mun mieli on ihan sekasin, liian sekasin. Mä oon heikko ihminen. Mä ehdin jo hetken luulla, että mulla on parempi kausi menossa. Ärsyttää niin kamalasti. Miks mä en voi olla normaali. Mä en oo enään oma itteni. Mun mielen ja kropan on vallannu joku muu. Mä en pysty ohjailemaan sitä. Se joku muu päätti pimeimpänä hetkenä, että mun elämä ei oo elämisen arvonen. Tein sen mitä ei olis pitäny tehä, satutin itteeni. Mitä mulle on oikeen tapahtunu?

(Laatu on mitä on, koska luonnonvaloa ei ollu tarpeeks)

Monta kertaa mä yritin kirjottaa tänne jotain, mutta mä en vaan jaksanu. Mun mieli ei jaksanu tuottaa järkevää tekstiä. Päätin sitte olla kirjottamatta. Sen takia mun blogi on ollu viime aikoina vähän hiljanen. Pahoittelut siitä. En silti ikinä hylkäis mun blogia. Tää on mun turvapaikka ja tulee aina olemaan. Yritän panostaa tähän vähän enemmän. Mua on itteenikin häirinny mun hiljasuus, joten siihen tulee nyt muutos. Ajattelin alkaa kirjottaa tänne enemmän mun fiiliksistä ja päivistä. Ne tuntuu luontevimmilta aiheilta.


Tästä ei nyt tuu yhtään mitään. Mun käsiin sattuu ihan liikaa. Pää on ihan pyörällä. Voisko tän kaiken vaan lopettaa?

Ps. kevät on nyt virallisesti alkanu, joten banneri vaihtu keväisempään. Bannerissa on leskenlehti, koska se kuvastaa kevättä. Joka vuodenaikana tulee muuten uus banneri. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall