perjantai 2. maaliskuuta 2018

Päiväkirjamerkintä ma 3.4.2017

"Elämä menee hitaasti eteenpäin. Aika kuluu todella hitaasti. Elämässä ei tapahdu mitään. Mä en nää mun kavereitakaan yhtään. Kaikki mun yläaste aikaset kaverit jäi, ku koulu loppu. Eli ei mulla oo kavereita joita nähä. Mun elämä on tosi tylsää. Haluun elämän josta voi nauttii. Mä en pysty nauttimaan tälläsestä elämästä. Istun joka päivä kotona tietokoneella. Haluun myös sosiaalista elämää.
Toivottavasti ens vuonna amiksessa menee paremmin. Yritän saada kavereita, jotta mun elämästä tulis muuttumisen arvonen. Oon vaan niin ujo mun sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Yritän kuitenki, koska en haluu olla koko elämää yksin. Mä en vaan tiiä miten mä tutustun uusiin ihmisiin. Mä osaan olla vaan ärsyttävä. Toivotaan, että joku haluis liittyy mun seuraan. Oon kuitenki mukava ihminen, joka vaan kaipaa kavereita. Mun elämästä puuttuu kaverit ja oikeenlainen rakkaus. Jos saan molemmat, niin mun elämästä voi tulla taas onnellinen. Sitä mä kaipaan. No kohta ainaki toinen asia korjaantuu, ku meen amikseen. Ehkä tähänki tarinaan saadaan onnellinen loppu."

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall