tiistai 20. maaliskuuta 2018

Päiväkirjamerkintä ti 24.4.2017

"Mä en voi uskoo, että joku poika vois tykätä musta tälläsenä. Mä en tuu koskaan riittämään kellekkään. Mä en oo niin kun muut. Massasta erottuminen huonolla tavalla on paha juttu. Miks mä en voi olla niin kun muut. Eli laiha, kaunis, pituudeltaan pitkä sekä pitkät hiukset. Mä oon just kaikkee muuta. Eli läski, ruma pituudeltaan lyhyt sekä mulla on lyhyet hiukset. Ei nyt kukaan vois pitää oikeesti tälläsestä tytöstä. Ei kukaan haluu kehuu mua kauniiks. Kaikki haluu vaa kauniita seksikäitä tyttöjä, joita on kiva kosketella. Mä en tuu koskaan olee yhtä laiha, ku muut tytöt. Ärsyttää olla erillainen nuori.
 Mä ymmärrän miks jätkät ei haluu kehuu mua. Mun elämä on ihan perseestä. Mä haluisin, et joku Jätkä sanois mulle et oon kaunis. Onks se liikaa pyydetty. On varmaa. Ärsyttää niin paljon olla minä tällä hetkellä. Muhun ihastuu vaan lihavat ja rumat jätkät. Tietenki mua miellyttää mies jolla on sixpack, mut ei semmonen muhun nyt rakastuis. En tuu koskaan löytää ketään joka pitäis must aidosti. Oikeesti miks mun pitää olla tämmönen! Pystyispä keiken muuttaa sormia napsauttamalla. Tekisin sen heti. No toivotaan, et tilanne tulis muuttumaan viel joskus. Kai se on mahollista."

2 kommenttia

  1. Mä uskon että meille jokaselle on tarkotettu se joku, älä kiirehdi :) Oot kaunis kun kurkkasin noita sun kuvia ja sä tuut löytämään sen, joka pitää sua maailman kauneimpana ja mielenkiintoisempana ihmisenä, kunhan vaan uskot siihen ♡

    https://craftsandlemontea.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall