sunnuntai 19. elokuuta 2018

Weekend

Weekend on nyt ohi. Hyvät festarit oli. Kaikki artistit oli aivan loistavia. Kiitos kaikille! Olin ainoastaan lauantaina weekendeillä. Päivä oli hyvä, mutta kuuma. Onneksi pieni sade auttoi. Tunnelma oli katossa koko illan. Näin mun lempi artisteja mm. Hardwellin, David Guettan sekä Macklemoren. Ainoa miinus oli, että käteisellä ei pystynyt maksamaan mitään. Kaikki tuotteet ja juomat piti maksaa rannekkeilla. Tyhmänä mä en ollut ladannut rannekkeeseen yhtään rahaa, joten ostokset jäi sikseen.

Viimeinen keikka loppu Klo: 00:00. Tultiin sieltä suoraan kotiin. Matka kesti kylläkin jonkin verran, koska jouduttiin kävelemään pidempi matka mitä luulin. Ei löydetty oikeaa bussipysäkkiä, joten jouduttiin tulla ratikalla keskustaan ja sieltä kotiin. Jalkoihin sattui, joten matkan teko oli hieman vaikeaa.

Nyt mulla on paikat ihan kipeinä. Tanssin ja lauloin koko illan. Kurkku on kipeä ja ääni on mennyt sekä jalkoihin sattuu. En kuitenkaan vaihtais mitään. Ilta oli aivan huikea. Lepäilen vaan tän päivän ja yritän saada äänen takaisin. Hyvä puoli tässä on kuitenkin se, että alkoholia ei tullut juotua. Eli en pode huonoa oloa.

Weekend nähdään myös ensi vuonna!


Maisemat oli kauniin näköiset. Aurinko laski meren taakse. Pelkkien veneiden sekä talojen valot näkyi. Ilta hämärtyi oikein kauniisti. Meri toi pientä viileyttä iltaan, mikä teki hyvää kuuman päivän jälkeen.

Ihana yhteisselfie. Mulla oli letit sekä sininen shortsipuku päällä. Olin valinnu valkoset kengät, mikä ei ehkä ollu mikään paras valinta. Illan jälkeen ne olikin ruskeet. Hiukset oli hyvä laittaa kiinni, koska tanssiessa ne olis muuten tullut silmille.

Tässä vielä lyhyt video illasta. Tää laatu ei oo mikään paras, koska särinä on niin kova. 

2 kommenttia

© Diary of life
Maira Gall