tiistai 26. kesäkuuta 2018

Päiväkirjamerkintä la 27.5.2017

"Mä en tiiä, et mitä mun pitäis ajatella. Miks jätkät ei voi sanoo suoraan, jos ne ei oo kiinnostuneita tai jos ne on. Onks se niin vaikeeta? Vertti (nimi muutettu) on antanu jotain merkkei, mut en kuitenkaa oo ihan varma. Haluisin kuulla silt suoraan mitä se ajattelee musta. Tommonen vihjailu ei oo kivaa. Ei se kuitenkaa oo kiinnostunu musta siinä mielessä. Miks kukaan nyt olis. Me ei olla edetty yhtään mihinkään. 
Se ei oo sanonu kertaakaa mua nätiks suoraa. Pientä vihjailuu on kyl ollu. Mä en tiiä, et pelkääks se omia tunteitaan vai mun reaktioo. Mä haluisin, et jätkät sanoo suoraan mitä ne ajattelee. Mä haluun kuulla Vertiltä suoraan, et mä oon nätti tai mukava. Ehkä mä en sit oo, ku se ei oo sanonu mulle kertaakaan noita. Vähän epäilyttää tää meijän juttu. Ehkä se kaipaa vaa juttuseuraa eikä muuta. Mun tietääkseni se on kuitenki sinkku."

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall