sunnuntai 24. kesäkuuta 2018

Runoja vuosien takaa

Tähän alkuun mä haluun sanoo, että nää runot on joitakin vuosia vanhoja. Mä löysin nää mun vanhasta päiväkirjasta. Nää ei oo mitään parhainta laatua. Mä en oo myöskään mikään hyvä runojen kirjoittaja. Ehkä vielä joku päivä mä saan hiottuu mun runoista paljon selkeempiä. Nää runot on vähän tönkköjä. 

"Tuuli kuiskaa korvaasi sä oot arvoton
Joka kerta, kun tuuli osuu korvaasi kuulet sen saman lauseen
 Luulet sen toistavan samaa lausetta vaikka se on hiljaa"

"Hiljaisuus on rauhallinen ja ihana asia
Sitä vain kuulee, niin harvoin
Pään sisällä kaikki riitelee ja huutaa
Se rikkoo hiljaisuuden"

"Haluaisit elää, mutta et voi
Jokin estää sinua
Se tuntuu aivan kauhealta
Polte rinnassa sekä päässä
Haluaisit saada sen ulos
Joudut maksamaan hengelläsi, muuten et saa sitä koskaan pois"

"Kyynel silmäkulmassa
Elämä hajalla
Kaikki pielessä
Mytty täynnä roskaa, mutta ei roskista missään"

"Sade huuhtoo kaiken pois
Elämä huuhtoutuu sen mukana
Arvoton, kylmä sekä kova
Ei sitä kukaan jaksa
Vähitellen kaikki hiipuu pois
Kylmä totuus vain jää"

"Ääni päässä käskee satuttamaan
Se suorastaan pakottaa
Sitä vastaan on vaikea taistella
Se on liian kova vastus
Se on kuitenkin vastus, joka pitäisi kukistaa"

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall