sunnuntai 10. kesäkuuta 2018

Viikon miinukset ja plussat

Pitkästä aikaa olis vuorossa viikon miinukset ja plussat. Siitä on kauan, kun mä oon viimeks tehnyt tälläsen postauksen. Postauksen ideana olis siis kertoo mitä hyvää ja huonoa tällä viikolla on tapahtunu. Huonoja asioita tapahtu tällä viikolla valitettavan paljon. Hyvät asiat jäi vähiin tällä kertaa. Toivottavasti ens viikko menee vähän paremmin. Kyllä se elämä alkaa vielä joskus hymyilemään.

Alotetaan plussista:
+ Puhuin mun tunteista
+ Kävin vamoksessa

Sitten olis miinusten vuoro:
- Satutin itteeni
- Mua ahdistin todella paljon
- Makasin myös masentuneena vaan sängyssä
- Söin vähän huonosti koko viikon
- En jaksanu siivota mun huonetta

2 kommenttia

  1. Koita vaan muistaa että se oli huono viikko, ei huono elämä. Pitäisköhän sun haastaa ittes kirjoittamaan jokaikisestä päivästä 3 asiaa joista oot iloinen/ylpeä? Niitä olis kiva lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuulostaa kivalta idealta. Pidän ton ehdottomasti mielessä :)

      Poista

© Diary of life
Maira Gall