keskiviikko 2. elokuuta 2017

Koululaukun sisältö

Joku kolme tai kaks vuotta sitte koululaukun sisältö postaukset/videot oli suosittu juttu. Ajattelin nyt vanhojen aikojen kunniaks esitellä mun koululaukun sisällön. Nyt mun reppu on vielä aika tyhjillään. Vuoden mittaa sinne sitte kertyy kaikkee turhaa roinaa. Kaikki tarvittava löytyy jo mun repusta. Koulukirjat vaan puuttuu. Tykkään laittaa kaikki valmiiks hyvissä ajoin, niin mitään ei sitte unohdu.

Käytän koululaukkuna reppuu, koska mä en osaa käyttää mitää laukkuja. Tää reppu on hankituu H&M:ästä joku pari vuotta sitte. Käytin tätä jo yläasteella. Laatu täs repus ei oo mikää paras. Mun pitäis hankkii uus.

Mul on aina mukana koululaukus tällänen pikku pussukka. Siel on hiuslakka, ripsari, menkkaside ja deodorantti. Pienessä peltirasiassa on lääkeitä pahan päivän varalle.

Kalenteri löytyy myös. Merkkaan sinne tärkeet päivät esim. koepäivät ja muut merkitsemisen arvoset päivät. Tää kalenteri on ostettu suomalaisesta kirjakaupasta.

Jokaiselta koululaiselta löytyy penaali. Ostin tän vasta viikko sitte suomalaisesta kirjakaupasta. Mun penaalista löytyy kaks lyyjykynää, kaks kumii, sakset, mustekynä, stabiloita, viivotin sekä vara lyyjyjä.

Kolme tyhjää viihkoo. Näitä tarvii amikses, ku koulu ei enään anna vihkoja. Näillä pääsee hyvin alkuun. Pitää sitte vähitellen ostaa lisää vihkoja, ku niitä tarvii. Nää vihot on ostettu Tigeristä.

Harjaa tarvii aina, joten se on aina mukana. Tää tangle teezer on oikeen hyvä. Se mahtuu joka laukkuun. Laskin mulla on koululaukussa varmuuden vuoks. Sitä tulee tarvii matikassa.

Laturi pitää olla, koska mun puhelimesta voi loppuu millo vaa akku. Ei sitä koskaa tiiä. Käytän kuitenki mun puhelinta päivittäin. Rahaa mul on aina mukana, jos vaikka bussikortti häviää. Joskus tarvii ostaa jotai, nii on hyvä et on rahaa mukana.

Tänne kanssioon laitan kaikki tärkeet paperit. En haluu, et ne ruttaantuu laukun pohjalla.

Kuulokkeet on myös tärkeet. Kuuntelen musiikkia aina koulumatkoilla. Nappikuulokkeet on hyvät, ku ne saa myös pipon alle talvella. Nää kuulokkeet on ostettu Tigeristä.

Mun repun etutaskusta löytyy huulirasva, bussikortti ja avaimet. Mulla pitää olla huulirasva aina mukana, koska mun huulet on tosi rohtuneet. Tuun menee joka päivä busilla kouluun, joten bussikortti on hyvä olla mukana. Tietenki mul tulee olee puhelinki mukana koulus. 
Tässä tää mun koulurepun sisällys oli. Niin ku näitte, niin mun repussa ei ollu kamalasti tavaraa vielä. Kohta se jo täyttyy koulukirjoista. 

6 kommenttia

  1. Itse olen juuri työstämässä samaa postausta! :) Kivasti kerroit kaiken!

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ompas kiva ja todella ajankohtainen postaus, monelle varmasti vinkkiä, jos jotain sattuu repusta puuttumaan :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon :) juu ajattelin, että tää on sopiva postaus tähän aikaan ennen kun koulut alkaa

      Poista

© Diary of life
Maira Gall