lauantai 26. elokuuta 2017

Mennään ajassa taaksepäin

Ajattelin esitellä teille mun vanhoja lapsuuskuvia. Tykkään ite kattoo tälläsiä videoita, joten päätin toteuttaa tän postauksen muodossa. Otin kuvia ihan mun syntymästä lähtien. Kaikki kuvat on oikeestaan aika huvittavia. Mukana on myös ylä ja ala-aste aikasia kuvia.

2000 
Tää kuva on otettu mun ristijäisissä. Oon nukahtanu mun mummon käsille. Huomaa että mulle on maistunu uni jo pienenä, eikä nukkumapaikalla oo ollu väliä. 


 2002
Oon jo pienenä ollu suuri herkkujen rakastaja. Kaikki herkut on näköjään kelvannu. Oon tässä opetellu syömään ite. Kaikki ei oo ihan suuhun asti menny.

2001 
Tää on mun ensimmäinen tarhassa otettu kuva. Mulla on rupia naamassa, koska kaaduin asfaltilla. Mä muuten menin aika aikasin tarhaan. Oon niin söpön näkönen lukuunottamatta noita rupia.

 2001
Musikaalisuutta löytyy. Mua on kiinnostanu musiikki jo ihan pienenä. En kyllä tohon aikaan osannu vielä soittaa mitään. Oon tässä muka soittavani. 

2001
Tää on niin huvittava kuva. Mulla on mun äitin silmälasit päässä. Ilmeisesti liian isot mulle, ku joudun pitää niitä käsillä. Oon näyttäny niin tyylikkäältä.

 2014
Tää kuva on otettu vappuna. Meil oli koulussa joku vapputapahtuma. Oltiin tehty keltasella värillä sotamaalaukset. Hieno toi mun käsimerkki ja duckface.

2011
Hieno poseeraus mulla. Mun tyyli tohon aikoihin ei ollu mikään muodikas. Mul oli t-paita ja sen alla jumpsuit sekä kaiken lisäks sukkahousut. Hyi kamala! Ja mitkä noi hiukset on? 

2012
Mä leikkautin lyhyet hiukset ittelleni ja ne ei oikeen sopinu mulle. Kasvatin myös mun otasatukan pois. Ihan kamalat noi mun hiukset. Takana on muuten mun vanha blogi.

 2015
Tää kuva on otettu Espanjassa. Perus ducface. Muistan et sinä päivänä tuuli todella paljon. Tästä kuvasta huomaa, että mulle ei sovi ponnari. Se tua vaan esille mun naaman pyöreyden.

2014
Muistaakseni tää kuva on otettu Ruotsissa. Mä näin jossain mainoksessa tyypin joka oli tehny sipseistä ankan suun. Tietenki munkin oli pakko kokeilla miltä se näyttää. 

2 kommenttia

  1. Oii, ihania muistoja! <3 Mulla ei oo kuvia tallessa yhtään, mikä tietty nyt harmittaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Varmasti harmittaa, koska kuvat on kivoja muistoja.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall