sunnuntai 20. elokuuta 2017

Päiväkirjamerkintä to 29.12.2016

Tässä päiväkirja "sarjassa" avaan mun vanhoja sekä uusia päiväkirjamerkintöjä. Ajattelin kertoo mitä mun päässä on joskus liikkunu. Osa teksteistä on hauskoja, jolle voi  vaan nauraa ja osa taas on vähän raaempaa materiaalia. Paljastan 1-2 sivua joka kuukaus. Kirjotan päivä kirjaa edelleen, joten sivuja tulee lisää. Koskaan ei tiedä millon lopetan kirjottamisen, joten tää "sarja" tulee kestämään todella kauan. Osa teksteistä on todella lyhyitä ja jotkut taas todella pitkiä. Kaikki tekstit tulee olemaan pelkästään mun ajatuksia. Nimet jotka esintyy mun päiväkirjassa tuun muuttamaan. Muuten en muuta mun tekstejä yhtään. Haluun pitää tän mahdollisimman aitona.

To 29.12.2016
"Miksi mulla ei ole poikaystävää? Niin miks. Varmaan siks, että Veera 16v. nauraa ja kertoo vieläki tyhmiä vitsejä. Ei sellanen uppoo jätkiin. Oon myös aika pyöree, joten se vaikuttaa asiaan. Ei kukaan jaksa mitää läskii pidemmän päälle kattoo. Oon vielä niin lapsellinen, ettei kukaan pysty pitämään mua edes viehättävänä. Elän varmaan loppu elämän sinkkuna. Ois se kiva, jos joku huolis tälläsen viallisen kappaleen. Missä se mun oma kumppani on? En oikeesti haluu elää koko elämää yksin. Oon liian toivoton. Kohta masennun taas, eikä sieltä nousta noin vaan. Ihana prinssi vois nostaa mut tästä suosta. Oisin ikionnellinen, jos joku esittäis kiinnostusta mua kohtaan. En voi luvata, että se oikee löytyy joku päivä. Uskon, että oon sinkku vielä vuoden päästä. Haluisin, että kielimatkalla tapahtuis jotain. Vois kyl sitä ennenkin."

2 kommenttia

  1. Itekki ajattelin tyyliin noin kun olin sun ikänen! Nykyään osaan ajatella sen niin, että jos en kelpaa tälläsenä niin antaa olla. Oon pärjänny loistavasti yksin niin pärjään vieläkin! :) Ja elä sun pyöreyttä mieti, tässä maailmassa on moniamonia miehiä, jotka rakastaa sitä, ettet oo luuviulu. :) Ja oot vielä nuori, sulla on aikaa löytää ihminen sun rinnalle! Ite oon 21 ja oon vasta löytänyt ns. ensimmäisen poikaystäväni! Se poikaystävä ei oo kaikki kaikessa, opettele sillä aikaa rakastamaan itteäs! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että on niitä miehiä jotka ei tykkää niin laihoista naisista. Oon yrittänyt opetella rakastamaan itteeni. Parempaan suuntaan oon siinä menny.

      Poista

© Diary of life
Maira Gall