sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Canon eos 1300D

Sain viime sunnuntaina mun viimeisen synttärilahjan. Olin toivonut tätä kameraa jo jonkin aikaa ja nyt se on mulla. Mä oon niin iloinen, koska tällä kameralla saa niin paljon parempia kuvia. Toivottavasti mä alan nyt ottamaan kuvia vähän enemmän, koska mulla oli pieni tauko tässä. Oon testaillut tätä kameraa nyt tän viikon aikana. Vielä on monia asia vähän hakusessa, mutta enköhän mä ne pian opi. Mä oon ottanu kuvia vähän kaikesta. Oon kokeillut eri asetuksia ja valotuksia. Nää kuvat ei oo mitään mun parhaimmistoa, mutta ei se haittaa. Mä oon vasta kokeilu vaiheessa.


Hämäräkuvaus on tässä kamerassa todella hyvä. Pikseleitä tulee todella vähän, mikä on tietysti kiva. Nyt saan otettuu myös hämärällä hyvä laatusia kuvia.


Tykkään ottaa lähikuvia eniten. Näissä kuvissa on kiva auringonpaiste. Värit tulee esille todella hyvin. Tää kamera tarkentaa nopeesti kuvattavaan kohteeseen. Tausta myös sumenee. Tätä mun edellinen kamera ei tehny.


Otin yhtenä iltana kuvia golfkentällä. Jälkimmäisessä kuvassa on mun iskä. Tää kamera toimii myös liikkuvassa kuvassa hyvin. Pitää vaan laittaa nopeempi tarkennus päälle.

Näinkin läheltä otettu kuva on hyvä laatunen. Muru tuli haistelee mun kameraa, niin päätin nappasta kuvan. Kieli liikku niin nopeesti, muuten kuva on tarkka.


Jotain random kuvia musta. En tiiä miks tein ton ilmeen. Olisin voinu hymyillä mielummin. Tässä näkyy myös mun kamera. Se on ihan perus mustan värinen. Painaa vähän enemmän, kun mun edellinen. Ihanaa, kun esittelen mun mahaa tossa kuvassa. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall