sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Synttärit

Eilen vietettiin mun synttäreitä sukulaisten voimin. En sen kummemmin vietä mitään kaverisynttäreitä. Kivat juhlat oli. Ruoka ja tunnelma oli todella hyvä. Sain lahjoja mitä voi käyttää mun tulevaisuuden kodissa. (Kiitos lahjoista, jos joku vieraista lukee mun blogia.) Eiliseltä tuli otettuu aika vähän kuvia. Suunnitelmissa oli ottaa paljon kuvia, mutta päivän aikana se unohtu. Kaikki on kuitenkin vielä tuoreessa muistissa päässä. Join todella vähän alkoholia, joten krapulasta ei tarvinnu kärsiä. Vielä on noin viikko niin oon oikeesti 18v. Vietän sen päivän skumpan kanssa. Odotan kyllä sitä. Nyt saatte jotain kuvia eiliseltä päivältä.


Nostettiin lippu aamulla salkoon. Halusin ihan mun kunniaks laittaa lipun. Pitihän se nyt laittaa, kun vihdoin on 18v. synttärit. Kuulosti vähän itsekkäältä, mutta eihän se sitä oo. sielä se sitten komeili koko päivän iltaan saakka.


 Päivän asuna toimi HM:mältä (hienosti taivutettu) hankittu shortsipuku. Tykkäsin tästä ihan sikana. Maksoin tästä 50e. Laitoin myös korviin mun rippi korvikset. Mun oli pakko laittaa pitkähihanen päälle, koska muuten olis näkyny rintaliivit takaa. Tein aika perus meikin, koska mä en osaa tehä mitään hienoja meikkejä. Tää oli paras kuva mitä sain itestäni. En saanu myöskään kuvan ottajaa, joten jouduin ottamaan ite kuvan peilin kautta. Toimi se näinki.


Alkupalat oli todella hyvät. Ruoka muutenkin oli todella hyvää. Iskä oli tehny kaikki ruuat. Äiti taas teki jälkiruuat. Unohdin ottaa muista ruuista kuvia. Synttärikakkuna oli mun lempi kakku eli prinsessakakku. Kaikki oli todella hyvin laitettu. Sain puhaltaa kynttilät ja mulle myös laulettiin. Eihän synttärit oo mitään ilman laulua.  

Koko päivän oli aurinkoinen ja lämmin ilma, mikä oli tietysti tosi kiva. Ulkona pysty olemaan t-paidalla. Ensimmäiset vieraat tuli jo 12, mutta virallisesti juhlat alko vasta kolmelta. Vieraita tuli iso määrä. Oli kiva nähdä sukulaisia ja tuttuja pitkästä aikaa. Juhlat kesti iltaan saakka.

Muru oli mukana juhlatunnelmassa. Se tykkäs hyppii ja haukkuu aina kun tuli vieraita. Muru oli kyllä yllättävän rauhallinen. Yleensä se on paljon villimpi. Se pääs myös kuvattavaks. Mä halusin ottaa Murun sukukuviin mukaan, koska onhan se nyt sukua. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall