keskiviikko 23. toukokuuta 2018

Perus tiistai päivä mun mukana

Klo: 06:50 soi herätyskello. Mä herään aina tuntia aikasemmin ennen kun bussi tulee. Mun bussi tulee klo: 08:20. Vamos alkaa vasta ysiltä. Mulla on siis hyvin aikaa aamulla hoitaa itteni kuntoon. Mulla on vamosta vaan maanantaina, tiistaina sekä keskiviikkona. Muut päivät on vapaata.


Mä näytän aivan ihanalta just heränneenä. En kehdannut ottaa kuvaa mun naamasta. Hiukset on ihan pystyssä. Tässä näkyy myös mun kesä yöpuku. Noi shortsit on mulle vähän isot, mutta ei se haittaa. Toi paita on valehtelematta ala-asteelta asti. Se on vaan kutistunu.

Mulla on noin 10 minuuttia aikaa syöttää Muru ja viedä se ulos. Aamulla ei oo aikaa pitkälle lenkille, joten me käydään vaan talon takana. Tärkeintä on, että Muru saa tehtyä tarpeensa.

Sitte on vuorossa meikkaus ja hiusten laitto. Mä oon myös samaan aikaan tietokoneella, kun mä meikkaan. Tässä näkyy kaikki mitä mä laitan naamaani. Mä meikkaan ainoastaan mun kulmat ja ripset, koska laiskuus. Kesäisin ei oo myöskään kiva laittaa meikkivoidetta mun rasvaiseen naamaan.

Mä en koskaan syö aamupalaa vamos aamusin, koska meillä on aamupala paikan päällä. Se myös nopeentaa aamuja jonkin verran. Mun on pakko kuitenkin juoda jotain.

Tässä näkyy lopputulos. Mä päätin tänään laittaa pelkän otsatukan kiinni. Mä pidän mun hiuksia joka päivä jollain tavalla kiinni, koska auki ne ei näytä yhtään kivalta. Mä en myöskään haluu otsatukkaa mun silmien eteen. Voi kuinka väsyneeltä mä näytän.

Asuna toimi tänään lauantaina ostettu raitapaita, vanhat löysät housut ja joku farkkupaita. Tänään oli aika sininen asu, koska kengätkin oli siniset. Keskustassa oli vähän viileempi, kun meillä joten piti laittaa pitkähihanen päälle.

Klo: 08:10 on aika lähtee bussipysäkille. Mulla menee noin 20-30 min vamokseen. Tänään oli ihan kauhee ruuhka, joten matka kesti kauemmin kun yleensä. Pääsin kuitenkin perille ajoissa. Mä jään pois sörnäisten kohalla ja kävelen pienen matkan.

Klo: 13:00 loppuu vamos. Meillä alkaa ja loppuu aina samaan aikaan. Kotiin tultuani mä vaihdoin lyhyempiin housuihin. Nää samaiset housut on esiintynyt mun blogissa ennenkin. Ne on ostettu Maltalta viime kesänä.

Sitte on välipala aika. Vamoksessa ei oo aina ruokaa, joten mulla on kauhee nälkä. Ostin nälissäni pähkinöitä. Nää on kyllä hyviä. Mä en viiti syödä mahaa ihan täyteen, koska meillä on kuitenkin ruoka viiden aikoihin.


Klo: 15:00 on aika mennä ulos. Mä vien Murun aina samoihin aikoihin ulos. Iltapäivä lenkki on vähän pidempi, kuin aamulla. Tänään lenkki kesti noin 20 min. Murun kanssa kävely on aina niin hankalaa. Se haluu aina temppuilla omiaan. 

Sää oli ihan hyvä tänään. Pieniä pilviä oli. Aurinko pilkahteli pilvien välistä vähän väliä. Tuuli ei ollu niin kova kuin eilen. Lämpöä oli jotain 23 astetta.

Ulkoilun jälkeen mä oon vaan koneella tai leikkin Murun kanssa. Yleensä ilta menee koneella. Ei mulla oo oikeen muutakaan tekemistä, kun en mä harrasta mitään. Kesällä voi sitten tehä kaikkee, kun ei oo vamosta.


Klo: 17:00 on iltaruoka aika. Mä söin valmis salaatin ja jääteetä. Toi kreikansalaatti on ihan syötävää. Piti vaan lisätä vähän oliiveita. Jälkiruuaks oli marjoja. Nam! Noi on kyllä hyviä. Kesällä tulee syötyy paljon marjoja.

Käytiin iskän kanssa vielä illalla Jumbossa. Unohdin ottaa kameran mukaan, mutta ei sielä mitään ihmeellistä tapahtunu. Tuli juotua yks jäälatte. Se oli mun iltapala tällä kertaa.

Klo: 20:45 oli pakko mennä suihkuun, koska mulla oli sen verran likaset hiukset. Pesin vaan hiukset, en jaksanut tehdä muuta. Se oli nopee suihku. Rasvasin koko kropan, koska mulla on niin kuiva iho.

Klo: 22:00 laitoin tietokoneen pois ja menin katsomaan tv:tä. Olin vielä valveilla noin tunnin verran ja menin sitten nukkumaan. 

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall