perjantai 18. toukokuuta 2018

Päiväkirjamerkintä ke 31.5.2017

"2 päivää ja on kesäloma. Oon kyl odottanu mun kesälomaa. Vihdoin voi rentoutuu. Saa vapauden koulusta. Mun kesälomassa ei tuu paljoo tapahtuu mitää. Ainoo suuri tapahtuma on kielikurssi. Sekin on jo alku kesäst. koko heinäkuus ei tuu tapahtuu mitää. Ei mul oo kavereit joita tavata. Tylsä kesä taas tulossa. Hengaan vaan mun vanhempien kanssa kotona ja oon tietokoneel. Sit koulus tullaan kysymään mitä tapahtu kesäl, ei mitää. 
Ärsyttävää! Haluun sisältöö mun kesään Toivottavasti saan kavereita kielikurssilt ja voin tavata niitä kesäl. Ei ne kuitenkaa haluu tava mua, koska oon ärsyttävä kakara. Ei ne haluu ees olla mun kavereit. Kuka nyt haluis. Yritän kuitenkin ystävystyy niitten muitten kaa. Viestien perusteel ne vaikuttaa mukavilt ja et ne haluis ystävystyy. Toivotaan parasta. Muuten mun kesä tulee olemaan tylsä ja ei niin vauhdikas. Toivotaan kuitenkin parasta."

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall